Pe lângă stadioane, cel mai important lucru cerut de FIFA pentru ca Bucureştiul să primească meciuri la Euro 2020 era realizarea unei magistrale care să lege oraşul de aeroportul Henri Coandă. S-au făcut planuri, dar nu s-a mai dat drumul la treabă. Ca să nu pierdem organizarea, facem repede un tren.
În 2014, UEFA anunţa că Bucureştiul va fi gazdă pentru patru meciuri de la Euro 2020. De atunci, adică în şase ani, România trebuia să bifeze trei lucruri extrem de importante. Metrou între aeroportul Henri Coandă şi oraş, patru stadioane noi şi o autostradă spre zona de Vest. NU s-a făcut absolut nimic!
Dacă la capitolul ”stadioane” s-ar putea, cu puţin noroc, să ducem planul la bun sfârşit, metroul şi autostrada nu vor veni până în 2020.
Gazeta Sporturilor a aflat că linia de metrou până la aeroport va fi gata abia în 2023, la trei ani după Campionatul European! Ca să nu pierdem organizarea, cei responsabili de proiect s-au ”salvat” cu un nou românism. În loc de metrou, legătura dintre oraş şi aerport va fi făcută de o linie de cale ferată. Până la urmă, tot nişte trenuri, numai că de suprafaţă.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.