Până pe 15 iulie, Auchan România găzduieşte cea de-a 16-a ediţie a Târgului de Bere - un eveniment comercial emblematic în România şi cel mai mare târg de bere din comerţul local. În această perioadă, în toate magazinele Auchan, MyAuchan, ATAC şi MyAuchan Petrom, precum şi pe auchan.ro, clienţii pot găsi o selecţie extinsă de peste 300 de sortimente de bere, alături de o gamă variată de accesorii pentru servirea berii, la preţuri avantajoase. De asemenea, retailerul a pregătit promoţii, premii şi surprize pentru toţi clienţii Auchan.
Pentru ediţia din acest an a Târgului de Bere, Auchan a construit un sortiment variat care să răspundă tuturor nivelurilor de buget şi preferinţelor de consum. Clienţii pot alege atât beri la preţuri accesibile, ideale pentru consumul zilnic, cât şi pachete premium cu sortimente speciale, apreciate de cunoscători şi pasionaţi.
Târgul de Bere 2025, o ediţie a diversităţii şi gusturilor autentice
Ediţia din acest an a Târgului de Bere propune clienţilor peste 100 de beri din România, inclusiv beri artizanale, precum şi o altă sortimentaţie din alte 25 de ţări. Oferta include o gamă largă de sortimente - de la bere blondă, brună, arămie, albă, roşie, la bere fără alcool, fructată, nepasteurizată, lager, ale, bere artizanală, de abaţie, ambalată individual, multipack sau în ediţie gift.
La raft sunt prezente şi beri extrem de apreciate de consumatori, iar o treime din berile româneşti provin de la producători artizanali, printre cele mai cunoscute fiind Zăganu, Fabrica de Bere, Artizanii Berii, Csiki’Sor, Clusa sau Klausen Burger. Dintre berile internaţionale, consumatorii vor putea descoperi la raft produse precum Mythos din Grecia, Obolon din Ucraina, Efes şi Bomonti din Turcia, La Trappe din Belgia, Madri şi Victoria din Spania.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
Promoţii, premii şi surprize pentru toţi clienţii Auchan
Pentru această ediţie, ofertele speciale din cadrul Târgului de Bere Auchan sunt concepute atât pentru membrii programului de fidelitate MyCLUB, cât şi pentru toţi ceilalţi clienţi, invitându-i să descopere o varietate de promoţii atractive, cu reduceri de până la 50%. Pe lângă tombolele naţionale cu premii atractive organizate de cele mai mari mărci de bere, magazinele Auchan au pregătit surprize exclusive, teatralizări speciale, amenajări tematice dedicate Târgului de Bere şi o mulţime de activări şi degustări organizate împreună cu partenerii, pentru o experienţă completă.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
În plus, toţi clienţii se pot bucura de livrare gratuită la comenzi de peste 150 de lei efectuate pe auchan.ro în perioada Tărgului de Bere Auchan şi care conţin cel puţin un multipack de bere din oferta din Târg.
„An de an, Târgul de Bere Auchan devine mai mult decât un eveniment – se transformă într-o călătorie a gusturilor şi a amintirilor. În această ediţie, ne-am propus să aducem împreună poveşti din întreaga lume, îmbuteliate în sticle cu arome diverse, de la beri blonde clasice, la beri brune intense şi beri artizanale inedite. Fie că savurezi o bere cu prietenii, fie că vezi meciul echipei tale preferate, îţi aduci aminte de o vacanţă memorabilă sau pur şi simplu explorezi noi sortimente, la Auchan găseşti inspiraţie în fiecare selecţie. Târgul de Bere e invitaţia noastră la relaxare, descoperire şi bucurie autentică, prin care punem la dispoziţie game de bere extinse şi specializate, la preţuri şi promoţii excelente, atât pentru amatori, cât şi pentru pasionaţi” declară Raluca Mindirigiu, Director de Marketing şi Relaţii Clienţi Auchan Retail România.
Auchan aduce gusturi noi la Târgul de Bere 2025
De asemenea, iubitorii de bere şi de băuturi atent selecţionate vor putea încerca un nou sortiment de bere - Modelo, o bere produsă în Mexic, prezentă pentru prima dată în gama Auchan. Totodată, un eveniment aparte este lansarea berii româneşti “1923 Un Mit” produsă de Fabrica Griviţa, care este disponibilă în magazinele Auchan atât în varianta clasică, cât şi fără alcool.
Preferinţele românilor în materie de bere: lagerul domină topul, urmat de sortimente fără alcool şi beri speciale
Preferinţele consumatorilor se menţin constante, berea lager continuând să domine piaţa, cu o pondere de aproximativ 90% din vânzările totale, confirmă retailerul. În acelaşi timp, se remarcă o creştere semnificativă a interesului pentru berea fără alcool, în special în variantele aromatizate, care câştigă tot mai mult teren în rândul clienţilor. În plus, sortimentele de bere albă şi neagră au înregistrat performanţe peste medie, confirmând apetitul pentru diversificare şi experienţe de gust noi.
Piaţa berii din România este în continuare dominată de producţia locală, iar segmentul artizanal – atât românesc, cât şi internaţional – înregistrează o creştere constantă, susţinută de interesul tot mai mare al consumatorilor pentru diversitate şi calitate.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 470 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, peste 30 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
Afla mai multe despre: diverse, auchan, auchan romania