Până ca Gigi Becali să îşi redenumească echipa pe care o finanţează FCSB din cauza procesului pierdut cu Ministerul Apărării Naţionale, "FCSB" a fost doar un sub-brand al clubului.
Într-o perioadă, Gigi Becali era mult mai implicat în ceea ce priveşte brand-ul echipei pe care o conduce şi imaginea pe care o avea clubul. Aşa că Becali a deschis o divizie de marketing la club şi l-a numit pe Bobby Durbac şeful acesteia.
Durbac a acordat un interviu pentru site-ul lui Narcis Răducan, care era conducător la club în acea perioadă, în care a vorbit despre ce a încercat să facă în acea perioadă cu "FCSB": "Dezvoltasem destul de bine segmentul merchandising şi aveam nevoie de un sub-brand. Suporterii doreau să poarte produsele noastre, dar fără emblemă, ceva mai subtil, mai deosebit, gen Arsenal care aveau doar tunul pe anumite produse, casual sau business.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
Din dorinţa suporterilor şi după mai multe studii interne, am lansat sub-brandul FCSB care, ulterior, a devenit brand. Nu mă aşteptam la aşa succes, dar în acea perioadă, pe lângă FCSB am înregistrat la OSIM şi sloganul “Trup şi suflet pentru culori” inspirat tot de suporteri, şi mascota Stelio pe care am lansat-o de 1 iunie şi a avut o mare trecere printre cei mici.
Narcis, nu am inventat noi apa caldă, dacă te uiţi în top 5, FCB au Barca şi Bayern, MCFC, MUFC, etc… La noi, la o săptămână de la conferinţa de presă cu lansarea FCSB, au apărut FCVS şi FCBT, lucru care mă bucura şi confirmă faptul că am fost trendsetteri în marketingul sportiv românesc", a declarat Bobby Durbac pentru sursa citată.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Afla mai multe despre: fcsb