Basarab Panduru, expert Orange Sport, e de părere că Gigi Becali face bine că nu investeşte în departamentul de marketing de la FCSB. Fostul fotbalist a explicat şi de ce are această părere, deşi toată lumea l-a sfătuit pe Becali să bage bani în marketing pentru a produce sume importante de la suporteri.
Basarab Panduru consideră că Gigi Becali face bine că nu alocă sume mari de bani pentru departamentul de marketing al FCSB.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Departamentul în care Gigi Becali face bine că nu investeşte la FCSB. Panduru: "Cred că şi-a dat seama" | EXCLUSIV
De mai mult timp, Gigi Becali e sfătuit de diverşi specialişti să bage bani în departamentul de marketing de la FCSB, deoarece i-ar putea aduce venituri importante în bugetul clubului. În direct la Orange Sport, Basarab Panduru a spus de ce crede că Becali face bine că nu dă bani mulţi la marketing.
Panduru e convins că Gigi Becali e interesat de departamentul de marketing şi că şi-ar dori să scoată bani mai mulţi de la suporteri, însă crede că omul de afaceri din Pipera şi-a dat seama că, în România, se vinde foarte greu un tricou original de la sponsorul tehnic al FCSB.
Preţul e considerat piperat de Basarab Panduru, pentru nivelul de trai din România: "Cred că-l interesează, dar euu cred că şi-a dat seama că nu poţi să vinzi, în România, cu 5-6 milioane un tricou", a spus Basarab Panduru, în direct la Sport Report de la Orange Sport.
Un tricou pentru meciurile de pe teren propriu al FCSB se vinde, pe site-ul FCSB, cu 550 de lei, iar unul de deplasare cu 400 de lei.