Întrebat despre noua identitate de brand lansată de FRF, Gheorghe Hagi a avut o reacţie dură.
"Echipa naţionala a avut identitate când a jucat la Campionate Europene şi Mondiale. Acum încercăm să ne găsim o identitate. Dacă mai putem.
Identitatea României era când eram la Campionate Europene şi Mondiale şi când aveam 70 la sută posesie cu Anglia pe Wembley. Eu cred că atunci este identitate, nu când branduieşti un tricou. Cu tot respectul. Ştiu că este lumea marketingului, dar hai să vorbim despre performanţe.
Eu nu cred că suntem într-o situaţie în care să mai fim indulgenţi. Trebuie să fim foarte exigenţi cu echipele naţionale, pentru că echipele naţionale trebuie să facă performanţe. Nu se mai poate, altfel dispărem.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
Dacă eu voi lucra sau voi fi implicat la naţională sau cine va fi, singurul proiect care stă în picioare este când ne va depăşi pe noi. Restul e de muncă. Capul jos, modeşti şi munciţi. Eu dacă voi fi acolo mâine sau poimâine, staţi liniştiţi, că proiectul meu va fi mai mare decât ce a fost înainte. Cred că este o obligaţie, acolo munceşti pentru România. Nu pentru Gigel, pentru Ionel, Vasilică...", a spus Hagi.
FOTO&VIDEO FRF a lansat prima identitate de brand din istoria echipei naţionale de fotbal a României
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Afla mai multe despre: gheorghe hagi, frf, brand