adplus-dvertising
You are here:

EXCLUSIV Cristi Balaj explică fază controversată de la meciul Chindia - CFR: ”Mi-a scăpat asta”

EXCLUSIV Cristi Balaj explică fază controversată de la meciul Chindia - CFR: ”Mi-a scăpat asta”

CFR Cluj

Comentarii

CFR a câştigat 1-0 duelul cu Chindia din a 18-a etapă a Ligii 1, însă unica reuşită a ardelenilor ar fi putut fi anulată pentru henţ.

EXCLUSIV Cristi Balaj explică fază controversată de la meciul Chindia - CFR: ”Mi-a scăpat asta”

CFR Cluj a obţinut o victorie în deplasarea împotriva Chindiei, scor 1-0. Ardelenii au marcat unicul gol în minutul 21, prin Omrani, însă reuşita francezului ar fi putut fi anulată.

Valentin Costache, fotbalistul care a pasat decisiv, şi-a folosit mâna pentru a controla balonul, înainte de a îi aşeza perfect mingea lui Omrani pentru finalizare.

Henţul a fost destul de clar, iar fotbaliştii Chindiei au protestat vehement, însă niciunul dintre arbitri nu a văzut îndeajuns de bine faza pentru a opri jocul.

Cristi Balaj, preşedintele echipei CFR Cluj, a vorbit despre faza respectivă şi a declarat ferm că nu a fost henţ!

Dimineaţă m-am concetrat mai mult. Modificări la legea jucării mingii cu mâna au fost dese şi mi-a scăpat şi mie... Începând cu 1 iulie s-a modificat. Şi este specificat când un atacant joacă mingea cu mâna, voit sau nu, şi înscrie un gol cu mâna direct sau imediat, golul va fi anulat. 

Dacă un atacant joacă cu mingea în mod accidental şi după un coechipier preia mingea şi dă gol, este valabil şi jocul este lăsat să continue. E prevederea care clarifică faza. Aşa se interpretează. Mingea a avut o viteză care nu i-a permis lui Costache să işi retragă mâna. Vreau doar să se ţină cont de aceasta regulă”, a declarat Cristi Balaj pentru telekomsport.ro. 

viewscnt
Articole similare