Finala Cupei Mondiale 2018 dintre Franţa şi Croaţia a fost urmărită cu 5,5 milioane de americani mai puţin decât cea din 2014, potrivit cifrelor Nielsen.
Meciul de fotbal a fost urmărit, pe canalul Fox, de 11,3 milioane de telespectatori şi a atras alţi 500.000 pe Fox Sports. Finala din 2014, disputată între Germania şi Argentina, a fost vizionată pe ABC de 17,3 milioane de telespectatori, astfel că partida de anul acesta a avut o audienţă cu 32% mai mică.
Un motiv pentru această scădere ar putea fi, pe lângă faptul că SUA nu s-a calificat la turneul final, şi ora la care a fost transmis meciul - duminică dimineaţă.
Fox a plătit, în 2011, peste 400 de milioane de dolari, pentru drepturile de transmisie a meciurilor CM 2018 şi CM 2022.
Postul de televiziune TF1 a înregistrat, de asemenea, o audienţă mai mică cu meciul final de duminică faţă de semifinala Franţa - Belgia. Meciul cu Croaţia a fost urmărit de 19,1 milioane de francezi, faţă de 22,3 milioane de francezi care au urmărit partida precedentă.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.