Noi informaţii publicate de presa internaţională despre situaţia Simonei Halep, care a rămas fără un sponsor tehnic la începutul lui 2018 şi în continuare nu a anunţat semnarea unei noi înţelegeri.
Sponsorizată timp de 4 ani de Adidas, Halep a întrerupt colaborarea cu Adidas la sfârşitul anului trecut, după o perioadă de negocieri în urma cărora cele două părţi nu au ajuns la un acord.
Conform presei din Australia, reprezentanţii Simonei Halep nu au fost mulţumiţi de oferta iniţială făcută de Adidas pentru prelungirea contractului şi au oprit discuţiile pentru a căuta o nouă înţelegere, convinşi că pot obţine o sumă mai mare de la alt producător de echipament.
Lucrurile nu au stat însă aşa, iar cei din echipa fostului lider WTA au revenit la masa negocierilor cu Adidas, dispuşi să accepte oferta iniţială. Din păcate, producătorul german îşi făcuse alte planuri între timp şi i-au informat pe reprezentanţii Simonei că nu mai pot egala nici oferta iniţială, anunţă site-ul 24australia.xyz
"Când au văzut că nu găsesc un angajament la nivelul celui cerut de la Adidas, cei din echipa Simonei s-au întors la producătorul german, căutând o soluţie de mijloc. Dar nu a mai fost posibilă o colaborare, Adidas alocând deja bugetul pentru 2018", notează 24australia.xyz.
Acum, Halep pare aproape de un contract cu Nike, în condiţii superioare celui avut cu Adidas până în trecut, dar sub suma pe care şi-ar fi dorit să o obţină iniţial (2 milioane de euro). Conform informaţiilor publicate de presa internaţională, Nike ar urma să-i ofere sportivei din Constanţa 1,3 milioane de euro.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.