Expertiza preliminară a maşinii în care şi-a pierdut viaţa Răzvan Ciobanu arată că airbag-urile s-au declanşat la 126 de km la oră, momentul impactului. Asta înseamnă că înainte de a intra pe câmp a fost mult mai mare.
Poliţiştii constănţeni au stabilit că Răzvan Ciobanu nu purta centură de siguranţă în momentul producerii accidentului, el fiind proiectat prin unul din geamurile autoturismului, care s-a răsturnat, oprindu-se într-un copac. Necropsia va stabili dacă şoferul se afla sub influenţa băuturilor alcoolice sau a altor substanţe. De asemenea, poliţiştii precizează că varianta sinuciderii nu poate fi luată în calcul la acest moment.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Constanţa, cercetarea la faţa locului a indicat faptul că autoturismul ar fi părăsit partea carosabilă, ar fi parcurs o distanţă de aproximativ 700 de metri prin câmp, ar fi traversat o alee asfaltată care duce către fermele din zonă, a reintrat pe câmp, a rulat încă 150 de metri într-o zonă cu arbuşti unde, din cauza denivelărilor de pământ s-a răsturnat, oprindu-se într-un copac.
Mai mult, procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanţa spun că moartea lui Răzvan Ciobanu a fost una violentă, el suferind o ruptură de aortă cu hemoragie internă, ruptură pulmonară, hepatică şi de coloană toracală. În urma accidentului, Ciobanu a fost proiectat în afara autovehiculului, cu faţa în jos, poziţia sa fiind schimbată de către medicii SMURD pentru aplicarea procedurilor specifice.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Afla mai multe despre: razvan ciobanu