You are here:

Noi detalii despre situaţia celor 4 arene care vor fi refăcute pentru EURO 2020. Unde va fi construit până la urmă stadionul Dinamo

Noi detalii despre situaţia celor 4 arene care vor fi refăcute pentru EURO 2020. Unde va fi construit până la urmă stadionul Dinamo

Superliga

Comentarii

Compania Naţională de Investiţii a comunicat situaţia în care se află cele patru stadioane care vor fi reconstruite pentru EURO 2020. Cel mai scump va fi cel al Stelei, care va costa aproape 65 de milioane de euro.

Cele patru arene care vor fi folosite drept baze de pregătire pentru echipele care vor veni la Bucureşti, la EURO 2020, sunt aproape de demolare. Actele pentru arenele Steaua şi Arcul de Triumpf sunt aproape gata, în timp ce la stadionul Rapid urmează să se facă studiul de fezabilitate.

Cel mai în urmă se află arena din Ştefan cel Mare, din cauza scandalului care a fost provocat de drepturile de proprietate asupra părţilor din stadion. Până la urmă, stadionul Dinamo a fost relocat şi va fi ridicat pe terenul pe care acum se află velodromul, în timp ce actuala arenă va rămâne în picioare.

  • Stadionul Steaua

    • a. Recomandarea FRF privind capacitatea stadionului este de 30.000 de locuri

    • b. A fost avizat Studiul de fezabilitate in cadrul CTE CNI si CTE MDRAP. Urmeaza avizarea acestuia in consiliul interministerial si emiterea hotararii de guvern de avizare a indicatorilor tehnico economici.

    • c. Valoarea estimata, conform studiului fezabilitate, este de 301.771.470 lei inclusiv TVA

  • Stadionul Dinamo

    • a. Recomandarea FRF privind capacitatea stadionului este de 20.000 – 25.000 de locuri

    • b. A fost predata documentatia preliminara prin care se propune construirea Stadionului Dinamo pe o suprafata de teren care include si actualul Velodrom. În urma acestei solicitari s-a inaintat propunerea includerii noului amplasament in Lista sinteza a subprogramului Complexuri sportive, asa cum se procedeaza cu orice solicitare de includere in subprogramele derulate de CNI, ca si etapa premergatoare aprobarii indicatorilor tehnico economici. Dupa introducerea pe lista sinteza, daca documentele privind noul amplasament vor fi conforme cu normele de derulare a programelor gestionate de CNI, se vor putea demara procedurile in vederea promovarii si avizarii indicatorilor tehnico - economici.

  • Stadionul Rapid

    • a. Recomandarea FRF privind capacitatea stadionului este de 15.000 – 20.000 de locuri

    • b. Au fost contractate serviciile de proiectare privind intocmirea studiului de fezabilitate. Termenul de predare in vederea avizarii este estimat pentru luna februarie 2018.

    • c. Valoarea estimata in studiul de prefezabilitate este de 119.753.200 lei

  • Stadionul Arcul de Triumf

    • a. Stadionul Arcul de Triumf va fi construit pe amplasamentul vechiului stradion de rugby, masurile de modernizare incluzand cresterea capacitatii la 8.000 de locuri (recomandarea FRF), construirea unui centru de recuperare pentru sportivi

    • b. A fost avizat studiul de fezabilitate in cadrul CTE CNI si CTE MDRAP. Urmeaza prezentarea in vederea avizarii in cadrul consiliului interministerial si emiterea hotararii de guvern de avizare a indicatorilor tehnico economici.

    • c. Valoarea estimata potrivit studiului de fezabilitate este de 126.409.876 lei inclusiv TVA

Afla mai multe despre: steauadinamorapidcnieuro 2020 

viewscnt
Articole similare