După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleşteana şi a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vişinie, Auchan România continuă dezvoltarea parteneriatului cu FC Rapid şi introduce în gama sa berea 1923 Un Mit, un omagiu adus istoriei FC Rapid şi comunităţii care a scris-o.
Produsă şi îmbuteliată de Fabrica Griviţa, berea 1923 Un Mit este o bere blondă, lager, disponibilă în prezent doar în reţeaua de magazine Auchan, atât în varianta cu alcool, cât şi fără alcool, la preţul de 7.45 lei. Mai mult, până pe 22 iunie, clienţii beneficiază de 10% reducere la achiziţie, prin scanarea cardului de fidelitate MyCLUB Auchan. Noul produs completează astfel fan shop-ul din magazinul Auchan Crângaşi, lansat în 2022, care cuprinde o gamă variată de articole ce poartă însemnele clubului, de la agende, brăţări, căni, fanioane, steaguri, insigne, ochelari, umbrele, până la tricouri personalizate.
„Pentru noi, Rapid este o poveste minunată din care ne bucurăm să facem parte. Am deschis fan shop-ul Rapid chiar în Auchan Crângaşi pentru că aici, în inima cartierului Giuleşti-Crângaşi, trăieşte o comunitate de fani Rapid de-o viaţă. E modul nostru de a onora această legătură profundă dintre echipă, suporteri şi Auchan. Odată cu lansarea berii 1923 Un Mit, ducem acest spirit şi mai departe – în toate hipermarketurile Auchan – pentru ca fanii Rapid din întreaga ţară să poată trăi bucuria apartenenţei la aceeaşi poveste legendară”, a declarat Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media Auchan România.
„Suntem bucuroşi să fim prezenţi în Auchan, alături de numeroase alte branduri româneşti. Ne simţim foarte apropiaţi de acest loc – Auchan fiind în inima cartierului Crângasi, dar şi de Fabrica Griviţa, un nume care face parte din ADN-ul Rapidului.” - a declarat Marian Mihail, din partea clubului FC Rapid.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
„Acest produs s-a născut din pasiune şi tradiţie şi ne aminteşte că, în 1923, în atelierele Griviţa, a luat fiinţă clubul Rapid. Noua bere este dedicată atât suporterilor, cât şi sportivilor – prin versiunea sa fără alcool şi sperăm să fie pe gustul tuturor. Auchan a fost primul retailer care a listat Berea Griviţa, în urmă cu 5 ani, ajutându-ne să aducem pe masa românilor o bere de calitate, creată de români, în România, pentru români, iar pentru acest lucru vă mulţumim.”, a concluzionat Matei Lucescu, fondatorul Fabricii Griviţa.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Lansarea noii beri a avut loc în magazinul Auchan Crângaşi, în prezenţa reprezentanţilor FC Rapid şi ai Fabricii Griviţa, berea 1923 Un Mit fiind una dintre noutăţile aduse în cadrul Târgului de Bere Auchan, un eveniment comercial emblematic în România şi cel mai mare târg de bere din comerţul local. Până pe 15 iulie, în toate magazinele Auchan, MyAuchan ṣi MyAuchan Petrom, precum şi pe auchan.ro, clienţii pot găsi o selecţie extinsă de peste 300 de sortimente de bere, alături de o gamă de accesorii pentru servirea berii, la preţuri avantajoase.
Suporterii prezenţi la evenimentul de lansare au avut şi oportunitatea de a participa la o sesiune de autografe oferite de legende ale echipei din Giuleşti, precum Lucian Goge, Marian Rada, Mircea Bornescu.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 470 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, peste 30 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
Articol susţinut de Auchan
Afla mai multe despre: bere rapid, auchan