You are here:

OUT de la Rapid! Prima persoană care şi-a dat demisia, după tensiunile apărute în Giuleşti: ”Şi-a manifestat dorinţa să plece”

OUT de la Rapid! Prima persoană care şi-a dat demisia, după tensiunile apărute în Giuleşti: ”Şi-a manifestat dorinţa să plece”

Superliga

Comentarii

Rapid traversează o perioadă zbuciumată, atât din cauza rezultatelor sportive, cât şi din pricina problemelor interne. Trupa lui Marius Şumudică a obţinut o victorie esenţială în prima etapă din 2025, 2-1 cu Poli Iaşi, însă apele sunt în continuare agitate în Giuleşti, în mare din cauza situaţiei incerte pe care o are Aaron Boupendza.

Pe finalul anului trecut, fanii rapidişti şi-au exprimat nemulţumirea faţă de Daniel Carciug, directorul de marketing al clubului giuleştean, după ce oficialul a publicat pe contul personal de Facebook un text controversat.

Atât Liviu Ungurean, liderul Peluzei Nord, cât şi Viorel Moldovan au condamnat discursul lui Daniel Carciug, iar fanii prezenţi la meciurile din Giuleşti i-au cerut demisia, la fel cum s-a întâmplat şi la partida cu Poli Iaşi de aseară.

Daniel Carciug a anunţat că vrea să îşi dea demisia de la Rapid. Reacţia directorului executiv din Giuleşti

Marian Mihail, directorul executiv de la Rapid, a dezvăluit că Daniel Carciug i-ar fi transmis că îşi doreşte să plece de la Rapid, însă despărţirea nu s-a produs până în acest moment din punct de vedere oficial.

„Daniel Carciug şi-a manifestat dorinţa de a pleca undeva la jumătatea lunii decembrie, înainte de acest incident. Situaţia este mai complexă. Este persoana care, timp de 5-6 ani, a gestionat organizarea meciurilor şi relaţia cu sponsorii.

Într-o astfel de situaţie, un oficial de acest calibru nu poate să dispară de pe o zi pe alta, nici măcar dacă îşi doreşte. Discutăm concret despre modalitatea în care ar urma să realizăm această tranziţie.

Când vorbim despre activităţi importante, este necesar să avem în vedere procesul de handover, cum îl numesc englezii – un fel de predare-primire.

Nu este suficient să vii, să semnezi, să iei două registre şi un laptop. Sunt necesare întâlniri comune, şedinţe comune. De exemplu, cred că sponsorul principal a discutat doar cu el în ultimii ani, cu nimeni altcineva din clubul Rapid. Trebuie să fim atenţi la aceste aspecte.

Dacă el vrea să plece, nu avem cum să ţinem pe nimeni cu forţa totuşi”, a declarat Marian Mihail, direcotrul executiv de la Rapid, pentru GSP.

Ce a scris Daniel Carciug

”Sigur, bula de pe stadion este cea reală, autentică, şi pentru cei de peste 30 de ani este în continuare preferată, dar să fim atenţi la segmentul sub 30, care va forţa cluburile să-şi ajusteze strategiile de atragere şi conversie a suporterilor. Mai mult decât atât, în a doua etapă, nu va fi vorba doar despre a-i atrage, ci şi despre modul în care vor consuma conţinutul, şi mai ales cum va fi monetizat. Lumea nu îşi va schimba tehnologia (pentru că aceasta va rămâne alături de noi mult timp), ci comportamentul.

Dacă maşina reprezenta cândva un simbol al libertăţii, astăzi ea nu mai este decât un accesoriu pe care şi-l permite aproape toată lumea, dar care nu mai e la modă. La fel, prezenţa pe stadion nu mai pare a fi expresia libertăţii, ci devine obiceiul reflexiv al unor oameni mai în vârstă, în timp ce moda este să trăieşti prin conţinut scurt, autentic, real şi nedistorsionat. Nu uitaţi că şi voi aţi fost copii, iar copiii de astăzi vor fi adulţii de mâine.

Lumea marketingului în fotbal intră într-o nouă eră”, a scris Carciug, pe Facebook.

Afla mai multe despre: superligarapid 

viewscnt
Articole similare