You are here:

Realizaţi streaming-uri? Iată cum puteţi să vă perfecţionaţi propriul brand

Realizaţi streaming-uri? Iată cum puteţi să vă perfecţionaţi propriul brandgalerie foto

Diverse

Comentarii

Să începem prin a aborda cele mai critice întrebări din mintea noilor fluxuri de streaming. Există multe nume de calitate care îşi câştigă existenţa deja din fluxurile live; mai este însă loc pentru şi mai multe?

Ei bine, publicul ţintă pentru conţinutul de jocuri aflate pe internet este mai mare de 1,2 miliarde de oameni. Conţinutul este subiectiv şi tot conţinutul are o anumită audienţă specifică. Există platforme dedicate live-streaming-ului precum Twitch, însă şi site-uri sau canale precum Youtube sunt lideri în acest spaţiu virtual.

Dacă doriţi să intraţi în acest univers, va trebui să vă alegeţi o nişă specifică şi să construiţi pas cu pas un brand puternic. Iată câteva moduri în care faceţi acest lucru.

Faceţi colaborări

Streaming-ul online este precum o călătorie pe care o veţi face de cele mai multe ori pe cont propriu, însă colaborările cu alţi streameri se pot considera a fi sunt un câştig de partea ambelor părţi.

Colaborările nu trebuie să fie realizate neapărat cu fluxuri bine-cunoscute sau sponsorizate. O colaborare simplă cu un alt streamer va ajuta la dublarea reţelei fiecărui flux şi la crearea unui buzz mai bun în jurul propriului brand. Aceste colaborări vor contribui la promovarea încrucişată şi la construirea traficului din şi către fiecare reţea a ambelor reţele.

Această practică vă va ajuta de asemenea să vă consolidaţi credibilitatea propriei mărci, atunci când veţi dezvolta astfel de colaborări cu mai multe persoane. Va da o prospeţime fluxului de streaming, încurajată de cel de-al doilea jucător cu care colaboraţi. O altă opţiune este de a aduce pe canal un non-jucător şi de a construi o serie în jurul acestuia.

Pe termen lung, acest proces vă va ajuta să creaţi o echipă şi să realizaţi legături puternice cu alţi jucători.

Împărtăşiţi momentele importante

Creşterea conţinutului video ar putea fi unul dintre cele mai bune moduri de a vă face popular pe internet. La fel ca pentru orice eveniment important sau sportiv, puteţi crea clipuri de mici dimenisuni  pentru a le distribui pe social media din fluxul dumneavoastră de joc.

Aceste videoclipuri mai mici vă ajută să creaţi curiozitate în jurul brandului propriu şi să atrageţi mai mult trafic înapoi la fluxurile de strreaming. Puteţi utiliza instrumente precum InVideo pentru a tăia şi edita clipuri mai mici pentru diverse reţele sociale pe care vreţi să vă share-uiţi conţinutul. InVideo are inclusive un ghid de dimensiuni care vă va permite să realizaţi clipurile exact de dimensiunea corectă pentru fiecare platformă în parte.

Puteţi, de asemenea, să partajaţi aceste videoclipuri sub formă de actualizări de weekend, trimite prin e-mailuri abonaţilor sau le puneţi include ca atare pe site-ul propriu.

Nu ignoraţi prezentarea

Când există atât de multe fluxuri din care se poate alege pe internet, ce îl va face unic pe al dumneavoastră? În general, unicitatea se va reduce la două lucruri: prezentarea şi conversaţia.

Prezentările fluxului dumneavoastră includ toate elementele estetice ce pot face diferenţa. Culorile pe care le folosiţi, echipamentul, hainele pe care le purtaţi precum şi modul în care vorbiţi în fluxl de stream realizat. Asiguraţi-vă că păstraţi toate aceste lucruri atractive şi distractive.

Un streamer nu poate transmite în flux doar fără a se adresa persoanelor care le urmăresc. Cele mai influente mărci se bazează pe relaţia cu utilizatorii ce îi privesc. Dedicaţi câteva segmente din flux pentru a vorbi cu utilizatorii care vă urmăresc.

De asemenea, puteţi crea surprize unice pentru brandul dumneavoastră pe care un adept le poate avea în vedere să le urmărească în timpul fluxului. Acestea pot apărea şi sub formă de sloganuri, mişcări speciale şi multe altele.

Unii utilizatori pot fi noi sau începători la jocul sau sportul pe care îl transmiteţi. Vizaţi şi aceste segmente de public şi explicaţi mai detaliat părţile care deţin reputaţia de a fi complicate. De exemplu, această practică este de aşteptat într-un flux pentru „Dungeons and Dragons”.

Gestionaţi fluxul după un anumit orar

Coerenţa şi consistenţa fluxului este o parte semnificativă în orice tip de conţinut pe care îl veţi realiza. Dacă aveţi un program bine stabilit, urmăritorii de vor adapta şi ei fluxului dumneavoastră. Aceştia se vor putea ghida în funcţie de acest program astfel încât să se poată conecta şi să poată urmări streaming-ul. Dacă faceţi acest lucru zilnic, asiguraţi-vă că transmiteţi în flux în fiecare zi la aceeaşi oră. Această rutină vă ajută să vă construiţi un obicei atât pentru dumneavoastră, cât şi pentru cei care vă urmăresc streaming-ul.

Acelaşi lucru este valabil şi pentru postarea de conţinut promoţional. Creaţi videoclipuri şi postări pe reţelele de socializare şi pe alte canale în acelaşi timp în fiecare zi.

Este esenţial să respectaţi programul pentru a spori prezenţa mărcii. Păstraţi acest program în funcţie de confortul şi subiectele dumneavoastră de streaming pentru a fi cît mai natural integrat. Dacă nu puteţi transmite în flux în fiecare zi, nu vă angajaţi în acest sens. A avea un program neregulat va deranja baza obişnuită de fani şi va împiedica creşterea acesteia.

Premiaţi-vă publicul

Stimulentele sunt importante în toate formele şi vă vor ajuta să vă construiţi comunitatea cu jocuri interactive. Acesta este modul de a oferi celor ce vă urmăresc, un motiv în plus pentru a se menţine şi pentru a răspândi vestea mai departe prin recomandări despre brandul dumneavoastră.

Una dintre modalităţile de a face acest lucru este realizarea unui giveaway. Organizaţi concursuri în timpul fluxului live şi oferiţi premii sau cadouri câştigătorului. De asemenea, puteţi oferi câştigătorului şansa de a apărea alături de dumneavoastră în următorul flux live prestabilit.

Aceste giveaway-uri pot fi sub formă de produse, vouchere sau carduri cadou, abonamente şi jocuri.

Produsele personalizate representative pentru brandul dumneavoastră vă vor ajuta de asemenea. Articole precum tricouri, articole de îmbrăcăminte, echipamente pentru gaming şi multe altele sunt alegeri populare astăzi. Acestea ajută la atragerea atenţiei userilor în afara ecosistemului de jocuri în mod credibil.

De asemenea, puteţi crea o comunitate de membri care obţine acces în avans la fluxuri, conţinut exclusiv pentru membri, în spatele scenei, etc. Toate acestea ajută la construirea unui brand foarte credibil.

La final

În cele din urmă, asiguraţi-vă că gestionaţi procesele de calitate superioară pentru tot ceea ce transmiteţi. Publicul de astăzi este răsfăţat din punctul de vedere al multiplelor variante pe care le pot alege, iar o modalitate de a le păstra atenţia este prin a vă asigura că nu veţi omite niciodată programul stabilit de streaming sau că nu reduce calitatea livrării programului.

Construirea unei mărci ca streamer este un proces lent şi nu vă va aduce rezultatele peste noapte. Trebuie să rămâneţi pregătit pentru o cale lungă deoarece brandurile necesită timp pentru a fi construite, iar calitatea şi consecvenţa sunt cheile succesului.

Afla mai multe despre: streaming 

viewscnt
Articole similare