Superbet, liderul pieţei de tech & entertainment din România, a intrat într-o nouă ligă: a câştigat, la Londra, în cadrul prestigioasei gale EGR Marketing & Innovation Awards, premiul pentru cea mai bună campanie de marketing din industria globală a pariurilor sportive, graţie campaniei "România, fii fotbal!". Prin această distincţie, Superbet devine prima companie românească premiată la "Oscarurile" industriei.
Elita industriei jocurilor de noroc s-a reunit joi, 19 iunie, la Londra, pentru cel mai aşteptat moment al anului, gala EGR Marketing & Innovation Awards, un eveniment care a adunat la start branduri de renume din întreaga lume. Superbet s-a întors acasă cu premiul rezervat celei mai bune campanii de marketing la nivel global, învingând, printre alţii, nume importante din industrie precum DraftKings, Kaizen Gaming, SkyBet, Parimatch şi Betsson.
Un premiu de aur pentru o Generaţie de Aur
Studiul de caz înscris de Superbet în competiţie a inclus toate iniţiativele de marketing dezvoltate în 2024 sub umbrela "România, fii fotbal!": campania 360 care a avut ca vârf de lance spotul publicitar de dinaintea EURO 2024, cu mari jucători ai Generaţiei de Aur în prim-plan, meciul prin care aceeaşi generaţie fabuloasă a fotbalului românesc a umplut Arena Naţională contra vedetelor lumii, dar şi monumentul special dedicat celor care i-au făcut pe români să iasă în stradă, în vara de neuitat din 1994 şi nu numai.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
"Premiul obţinut în cadrul galei EGR Marketing & Innovation Awards este cu atât mai important cu cât este primul din această categorie care a fost acordat unei companii din România. De asemenea, este prima dată când o campanie localizată pentru ţara noastră primeşte o distincţie globală, devansând concepte creative prezente în numeroase ţări din Europa sau America Latină. Suntem mândri de pasiunea şi munca depusă de echipa locală de marketing, brand şi content, precum şi de colaborarea excelentă pentru această campanie cu reprezentanţii Generaţiei de Aur a fotbalului românesc", a declarat Andrei Popa, VP Online România la Superbet.
O distincţie care obligă şi la alte rezultate notabile
Pe lângă succesul Superbet România, compania a punctat şi prin premiul obţinut de echipa din Polonia, pentru cea mai bună campanie de social marketing graţie etapei Grand Chess Tour: Superbet Rapid & Blitz Varşovia.
"Aceste premii reconfirmă statutul pe care Superbet l-a câştigat, pe deplin meritoriu, în cadrul industriei globale de tehnologie şi divertisment. Prin intermediul unor campanii creative şi a unor standarde înalte de execuţie operaţională, compania noastră a devenit un nume recunoscut şi respectat de către competitorii internaţionali, experţii din sectorul nostru de business şi investitorii de avergură internaţională.
Contribuţia echipelor de marketing din România şi Polonia a fost esenţială pentru cele două premii obţinute în cadrul EGR Marketing & Innovation Awards şi suntem bucuroşi să vedem că munca colegilor noştri a fost recunoscută în cadrul unui eveniment atât de important pentru domeniul nostru de activitate", spune Adam Lamentowicz, Chief Commercial Officer Superbet.
Brandul Superbet îşi continuă creşterea exponenţială în pieţele europene, cât şi pe continentul Americii Latine, în Brazilia, având ca diferenţiator un ecosistem unic şi imersiv de divertisment, puternic inspirat din pasiunea pentru sport.
- Citește și
- OFICIAL | CFR Cluj a transferat un fost jucător de la Chelsea, cu 69 de meciuri într-o naţională puternică: ”Bun venit!”
- Oţelul Galaţi a anunţat încă o lovitură în mercato! Un decar portughez a semnat, spre fericirea fanilor: “Am referinţe foarte bune despre club”
- O echipă din Germania a pus pe masă 1 milion de euro! Internaţionalul român urmează să semneze un contract pe trei ani
Afla mai multe despre: romania, pariuri sportive, generatia de aur