You are here:

Transmisiunea Super Bowl, urmărită de mai puţin de 100 de milioane de telespectatori pe canalele CBS

Transmisiunea Super Bowl, urmărită de mai puţin de 100 de milioane de telespectatori pe canalele CBS

Alte sporturi

Comentarii

Transmisiunea de duminică seară a Super Bowl, finala Ligii Naţionale de Fotbal american, a fost urmărită de mai puţin de 100 de milioane de telespectatori pe canalele CBS, dar a stabilit un record în streaming.

Nielsen a publicat cu întârziere de o zi cifrele de audienţă şi, potrivit Variety, ele arată că, în medie, CBS a avut 96,4 milioane de privitori care au urmărit partida dintre Tampa Bay Buccaneers şi Kansas City Chiefs, încheiată cu scorul 31 - 9.

Reţeaua de televiziune nu a transmis doar meciul, ci şi toate reclamele naţionale, show-ul din pauză susţinut de The Weeknd şi analize ale partidei.

CBS a anunţat că partida a atras, în medie, 5,7 milioane de telespectatori pe minut pe platformele de streaming.

În ciuda creşterii cifrelor de streaming, audienţa a fost cu peste 5% mai scăzută faţă de anul trecut. Meciul dintre Kansas City Chiefs şi San Francisco a atras atunci, la Fox şi pe toate platformele reţelei, 102 milioane de telespectatori în total.

În 2019, înfruntarea dintre New England Patriots şi Los Angeles Rams a fost urmărită de 98,2 milioane de telespectatori doar pe postul CBS - cea mai scăzută audienţă Super Bowl din 2008 - şi de 100,7 milioane, pe toate platformele.

Deşi în finala de anul acesta s-au întâlnit în Tampa (Florida) două echipe mai mici, pe teren s-au aflat două dintre starurile NFL, Tom Brady şi Patrick Mahomes. Diferenţa de 22 de puncte înregistrată la final a fost cea mai mare pentru un Super Bowl din ultimii 18 ani.

Afla mai multe despre: super bowlcbs 

viewscnt
Articole similare