Descarcă aplicația: orange sport Live TV Orange Sport: 1 2 3 4
You are here:

Cum a afectat Haaland turismul dintr-o regiune din Suedia. Oamenii sunt disperaţi: ”Eforturile noastre de a ne promova sunt şterse rapid”

Cum a afectat Haaland turismul dintr-o regiune din Suedia. Oamenii sunt disperaţi: ”Eforturile noastre de a ne promova sunt şterse rapid”galerie foto

Manchester City

Comentarii

Popularitatea lui Erling Haaland a zdrobit pur şi simplu expunerea unei regiuni din Suedia, care se plânge că turismul este astfel afectat.

Regiunea Halland, din Suedia, are mari probleme din cauza confuziei de nume cu Erling Haaland. Jimmy Sandberg, şeful departamentului de turism al regiunii suedeze, se plânge că această încurcătură afectează turismul în zonă.

Concret, utilizatorii de internet primesc direcţionări înspre paginil cu Erling Haaland, indiferent dacă scriu Halland - denumirea regiunii turistice.

Haaland a distrus profilul turistic al unei zone din Suedia

În fotbalul mondial, Erling Haaland este în prezent unul dintre cei mai la modă fotbalişti. Atacantul în vârstă de 22 de ani s-a transferat în vară la Manchester City şi impactul pe care l-a avut în Premier League l-a făcut şi mai popular.

Haaland a bătut record după record la Manchester City şi are în prezent nu mai puţin de 22 de goluri în 16 apariţii. Toată această popularitate în creştere l-a făcut tot mai căutat în online.

Însă există o regiune din Suedia care este afectată din plin de creşterea vizibilităţii lui Erling Haaland.

Jimmy Sandberg, şeful departamentului de turism al regiunii Halland, spune că denumirea acestei zone efectiv a fost sufocată de numele Haaland.

Concret, cei care caută pe google denumirea Halland primesc sugestii şi trimiteri înspre fotbalistul Erling Haaland. Aceeaşi poveste se repetă şi în reţelele de socializare.

Din acest motiv, toate campaniile de promovare a turismului pe care cei din Halland le desfăşoară în online sunt puternic afectate.

”Noi suntem Halland. El este Haaland. Popularitatea fenomenului fotbalistic ne sufocă total prezenţa în online.

Spre disperarea noastră, vedem acum că toate eforturile noastre de a promova Halland sunt şterse rapid.

Dacă nu se face nimic, ne temem că regiunea noastră dragă riscă să devină o Atlantida uitată, un loc cunoscut doar în poveşti şi în scrieri antice”, se plânge Jimmy Sandberg, citat de BBC.

Când vrei să cauţi Halland şi Google te trimite la Haaland

La o simplă căutare pe Google a regiunii Halland, utilizatorii sunt anunţaţi de motorul de căutare că probabil ai vrut să scrii Haaland. Iar rezultatele căutării afişează doar trimiteri înspre atacantul lui Manchester City.

Practic, Erling Haaland a reuşit să dea peste cap algoritmul după care funcţionează Google. De această problemă se plânge şi Jimmy Sandberg.

”Când scrieţi Halland, căutând regiunea frumoasă în care trăim în Suedia, în primiţi pe Haaland peste tot.

De când Haaland a semnat la Manchester City şi a marcat acele goluri, am fost copleşiţi de prezenţa lui (n.r. a lui Haaland) în hashtag-urile noastre”, mai spune Sandberg.

Probleme există în reţelele de socializare inclusiv cu hashtagu-ul ”halland”. Mulţi suporteri i-au scris greşit numele lui Haaland, motiv pentru care pe acest hashtag se afişează informaţii despre atacantul norvegian.

Într-o încercare de a revitaliza turismul în zonă, Jimmy Sandberg i-a lansat o invitaţie lui Erling Haaland:

”Ne-ar plăcea să vină aici. Mulţi norvegieni vin aici în fiecare an, aşa că s-ar simţi ca acasă. Ne vedem vara viitoare în Halland, Haaland?”, încheie Jimmy Sandberg pentru BBC.



 

Afla mai multe despre: haaland 

viewscnt
Articole similare