Mihai Stoica a explicat la Orange Sport motivul pentru care un tricou original FCSB ajunge de multe ori să coste mai mult decât unul al lui FC Barcelona.
Suporterii echipelor din România rareori obişnuiesc să cumpere tricouri ale echipelor favorite şi, spre deosebire de străinătate, cluburile de la noi nu reuşesc să atragă venituri importante din această activitate.
O explicaţie este şi preţul destul de mare al tricourilor, în raport cu puterea de cumpărare din România. Însă Mihai Stoica spune că este un cerc vicios.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
De ce un tricou FCSB este mai scump decât unul al Barcelonei. Explicaţiile lui Mihai Stoica
Miercuri, Ciprian Marica s-a plâns la Pro Arena de preţurile foarte ridicate pe care le aveau tricourile originale ale FCSB, în perioada în care a jucat acolo.
Fostul internaţional român susţine că a rămas foarte surprins când a observat că un tricoul FCSB costa mai mult decât unul al lui FC Barcelona, echipe care sunt îmbrăcate de acelaşi sponsor tehnic:
”Am jucat eu la o echipă din România (n.r. FCSB), am vrut să cumpăr tricoul, dar era mai scump în magazin decât cel de la Barcelona! Când se negociază contractul de sponsorizare, clubul preferă să ia bani mai mulţi decât să ia echipament”, a spus Ciprian Marica.
În urmă cu o săptămână, Mihai Stoica a explicat însă motivul pentru care tricoul FCSB costă de multe ori mai mult decât unul al lui FC Barcelona.
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Managerul general al FCSB-ului spune că este vorba despre volumul de vânzări dintre cele două cluburi. Cum FC Barcelona vinde extrem de multe tricouri, costurile de producţie sunt mult mai mici, deci şi preţul final este mai scăzut.
”Omul vrea să-şi cumpere un tricou original... costă 150 de euro. Oamenii ne înjurau pe vremuri că de ce tricoul nostru este mai scump decât cel al Barcelonei? Le-am explicat, e logic, pentru că producătorul de echipament face mult mai puţine şi atunci costul e mult mai mare.
Adică în niciun caz nu puneam noi adaos. Noi nu puneam adaos deloc [...] Românul nu are cultura să meargă pe stadion, românul nu are cultura să meargă în magazin să achiziţioneze... Am gestionat clubul când jucam semifinale de Cupa UEFA. Orice încercam nu erau vânzari care să conteze”, a explicat Mihai Stoica la Orange Sport.
- Citește și
- Vlăduţa Lupău a cântat imnul României la meciul pentru pace, CFR Cluj - Dinamo Kiev: "Pentru fraţii noştri din Ucraina" | VIDEO
- BREAKING | Doi români, "pachet" la finalista Ligii Campionilor! Suma de transfer e uriaşă
- Şocul pe care l-a avut soţia lui Usyk când a văzut ce au făcut militarii ruşii în casa ei: ”Am crezut că vor locui acolo pentru totdeauna”. FOTO
Afla mai multe despre: stoica