Clubul Paris Saint-Germain ar fi însărcinat o agenţie de comunicare să creeze “o armată” de conturi false pe Twitter pentru campanii “violente şi murdare” împotriva presei ostile şi a unor personalităţi din sport, arată o anchetă Mediapart, potrivit L’Equipe.
PSG, acuzată că ar fi angajat o armată digitală pentru campanii ”murdare”
PSG ar fi angajat agenţia Digital Big Brother. Printre cei care au fost ţinta campaniilor s-au numărat Adrien Rabiot, Antero Henrique, tânăra care l-a acuzat pe Neymar de viol, dar şi Kylian Mbppe, după afirmaţii făcute în 2019, când a lăsat să se înţelegă că ar putea părăsi clubul.
Contactată de Mediapart, agenţia a confirmat că a colaborat cu PSG la ordinele lui Jean-Martial Ribes, fost director de comunicare al clubului parizian.
PSG a negat, într-un comunicat, informaţiile publicate de Mediapart. “PSG este o marcă internaţională care lucrează permanent cu agenţii de social media din întreaga lume pentru a promova şi celebra reuşitele clubului, colaboratorilor săi şi partenerilor, la fel ca toate societăţile”, a menţionat gruparea pariziană, adăugând că nu a contractat niciodată o agenţie pentru a face rău cuiva.
- Aplicaţia Orange Sport este gratuită şi poate fi descărcată din Google Play şi App Store.
- Citește și
- Discursul lui Edi Iordănescu a stârnit ironii în studioul Orange Sport: ”Dacă mai prindeam trei numere la 6/49, nu mai eram aici. La fel şi el cu punctele” | VIDEO EXCLUSIV
- Postul lui Nicolae Dică, în continuare în pericol? Aspectul evidenţiat de un fost ”tricolor”: ”Cât timp Gigi nu va înţelege...” | EXCLUSIV
- ”Poate fi o variantă pentru echipa naţională?”. Andrei Prepeliţă îşi propune să ”propulseze” un jucător al lui FC Argeş sub tricolor: ”Va veni natural”
- Vrei să vezi cele mai tari competiții sportive, oriunde ai fi? Ia-ți oferta Orange Love pentru fibră și TV.
Afla mai multe despre: psg