You are here:

Regulamentul Oficial al Campaniei Promoţionale "tricouri Bundesliga"

Regulamentul Oficial al Campaniei Promoţionale "tricouri Bundesliga"

auxiliare

Comentarii

Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al concursului

Organizatorul campaniei promotionale „tricouri Bundesliga” (numita in cele ce urmeaza “Campania”) este Divizia Telekom Sport din cadrul companiei S.C. Telekom Romania Communications S.A., cu sediul in City Gate, Turnul de Nord, Piata Presei Libere, nr. 3-5, Bucuresti, sector 1, Romania, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/8926/1997, CUI RO 427320, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 292 si numita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.

Campania promoţională “tricouri” se va derula în conformitate cu prezentul regulament, care este obligatoriu pentru toţi participanţii.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este în conformitate cu Legea 650/2002 pentru aprobarea Ordonanţei de Guvern 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă. Orice eroare în declararea datelor personale nu atrage răspunderea Organizatorului. Ca atare, acesta nu are niciun fel de obligaţie în cazul furnizării unor date eronate, care să ducă la imposibilitatea transferului în condiţii normale a premiului.

Prin înscrierea la aceasta campanie promoţională, participanţii sunt de acord ca informaţiile legate de identitatea lor să intre în baza de date a Organizatorului, S.C. Telekom Romania Communications S.A. conform Legii 677/2001, acestea putând fi folosite pentru activităţile sale de marketing şi pentru a transmite mesaje cu caracter publicitar. La cererea scrisă a participanţilor, trimisă la adresa City Gate, Turnul de Nord, Piata Presei Libere, nr. 3-5, Bucuresti, sector 1, Romania, operatorul se obligă să actualizeze sau să şteargă datele personale ale acestora.

Art. 3. Durata campaniei promoţionale şi aria de desfăşurare

Campania promoţională se desfăşoară în perioada 24 octombrie 2019 – 27 octombrie 2017. Aria de desfăşurare a campaniei este întreg teritoriul României. Câştigătorii vor fi desemnaţi pe data de 28 octombrie 2019, după ora 15:00.

Art. 4. Mărcile şi produsele participante
Concursul se desfăşoara exclusiv pe internet, pe site-ul www.telekomsport.ro şi pe pagina de Facebook http://www.facebook.com/telekomsportromania.

Art. 5. Condiţii de participare

La acest concurs poate participa orice persoană fizică, cu domiciliul stabil in România. Prin înscrierea la concurs, participanţii acceptă şi se supun prevederilor prezentului Regulament. Angajaţii S.C. Telekom Romania Communications S.A., rudele de la gradul I până la gradul IV ale acestora, precum si firmele colaboratoare implicate în derularea concursului nu au dreptul să câştige premii la acest concurs.

Participanţii la concurs trebuie să aiba un cont de Facebook şi să intre pe pagina de Facebook Telekom Sport România şi pe www.telekomsport.ro.

Participarea la campania promoţională „tricouri Bundesliga” implică acceptul ca numele, fotografiile şi alte materiale audio sau video cu participanţii câştigători să poată fi făcute publice şi folosite în scop publicitar. Pentru identificare, câştigătorii vor avea nevoie de un document de identitate: paşaport, buletin sau carte de identitate.
În cazul în care câştigătorul nu deţine dreptul legal de a avea carte de identitate/ buletin de identitate (nu a împlinit vârsta de 14 ani), acesta este îndreptăţit să intre în posesia premiului, dar numai în prezenţa şi cu acordul scris al părinţilor sau tutorelui legal.

Dreptul de participare la Campanie este anulat automat în situaţia în care o persoană furnizează date sau informaţii false, eronate sau necorespunzătoare în completarea datelor personale sau dacă Organizatorul consideră că a încercat să fraudeze mecanismul de Concurs.

Art. 6. Protecţia datelor personale

Tuturor participanţilor la campania promoţională le sunt garantate drepturile în conformitate cu legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi de a se adresa justiţiei.

Art. 7. Mecanismul campaniei

Utilizatorii vor afla de concurs pe pagina www.facebook.com/telekomsportromania, precum şi prin intermediul site-ului www.telekomsport.ro.

Pentru a participa la campania promoţională, un utilizator trebuie să fie fan al paginii www.facebook.com/telekomsportromania.

În perioada 8 - 12 noiembrie, utilizatorii vor putea accesa la adresa www.facebook.com/telekomsportromania o postare destinată campaniei "Bilete România - Olanda".

Pentru a putea intra în concurs utilizatorii trebuie să interacţioneze cu postarea respectivă folosind opţiunile "Like" sau "Share" şi să răspundă într-un comentariu întrebării "Care este cea mai frumoasă amintire de la un meci al echipei naţionale a României?"

Primele 20 de comentarii în funcţie de numărul de like-uri strânse vor fi desemnate câştigătoare. În caz de egalitate, câştigătorii vor fi desemnaţi prin tragere la sorţi.

Organizatorul concursului îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile ce conţin expresii licenţioase, atacuri la persoană, instigă la ură, rasism, xenofobie sau homofobie, ori care aduc atingere altor persoane.

Art. 8. Desemnarea şi anunţarea câştigătorilor

Câştigătorilor li se va aduce la cunoştinţă rezultatul concursului şi modul în care pot intra în posesia premiului până în data de 14 noiembrie, prin intermediul site-ului www.telekomsport.ro şi a paginii de www.facebook.com/telekomsportromania

În cazul în care câştigătorii nu vor putea fi contactaţi în termen de 24 de ore de la încheierea concursului, premiile acestora nu vor fi reportate.

Organizatorul nu este responsabil pentru întârzierea anunţării câştigătorului din motive care nu ţin de el.

Validarea câştigătorilor se va face în baza unui act de identitate, ca verificare a corectitudinii datelor personale completate de participant în momentul efectuării înscrierii în Concurs.

Organizatorul va verifica prin metode proprii corectitudinea participanţilor şi îi vor descalifica pe cei a căror activitate în cadrul Concursului va fi considerată drept fraudă.

Orice tentativă de fraudare (incluzând dar nu limitându-se la spam, phishing, utilizarea unor extensii de browser care au adus avantaje pe altă cale decât pe cea specificată în regulament, utilizarea unor programe care au acelaşi rol etc.), atrage dupa sine eliminarea din Concurs a concurentului respectiv. Acesta acceptă prin prezentul Regulament faptul că nu are dreptul la niciun fel de explicaţie din partea Organizatorului în momentul în care acesta consideră că respectivul cont a fost valorificat prin fraudă.

Dacă sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente, conform legislaţiei române în vigoare.
Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru problemele legate de conexiunea la internet a participanţilor, precum şi pentru problemele cauzate de ISP-ul folosit de Organizator.

Art. 9. Premiile

20 premii constând în 2 x invitaţie meci amical România – Olanda, 14 noiembrie;

Valoarea totală aproximativă a premiilor este de 1200 lei;

Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiului. Premiul nu poate fi cedat altei persoane. Toţi câştigătorii vor fi contactaţi de către organizatori pentru a se colecta toate datele necesare în vederea intrării în posesia premiului.

Premiile vor fi ridicate de câştigători pe baza Cărţii de identitate de la sediul Telekom Sport România din strada George Constantinescu nr. 3, Upground Tower, intrarea B, pe 13 şi 14 noiembrie, în intervalul orar 09:00-17:00.

Art. 10. Regulamentul campaniei promoţionale

Regulamentul campaniei promoţionale “tricouri Bundesliga” este disponibil spre consultare, în mod gratuit, pe site-ul www.telekomsport.ro. Participarea la această campanie promoţională implică obligativitatea respectării prevederilor prezentului regulament.

Organizatorul concursului nu are nicio raspundere si nu va putea fi implicat în litigii legate de corectitudinea datelor personale trimise de către participanţi.

Organizatorul nu are obligaţia de a purta corespondenta privitoare la solicitările necâştigătoare.

Un Participant are dreptul sa castige un singur premiu pe intreaga durata a Campaniei.

Din momentul inmanarii tricourilor catre Castigator, Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind actiunile desfasurate de Castigator pe parcursul evenimentului, nici asupra prejudiciilor suferite de acesta.

Nu se acorda contravaloarea in bani pentru premiile din prezenta Campanie.

Refuzul unui castigator de a primi premiul inseamna ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului. In cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, un castigator va pierde dreptul de atribuire a premiului.

Imposibilitatea castigatorului si/sau a persoanelor care il reprezinta legal de a intra in posesia premiului din diverse motive, exonereaza Organizatorul de orice raspundere.

In cazul in care, in cadrul campaniei, vor exista premii neacordate, acestea raman in posesia Organizatorului.

Art. 11. Taxe si impozite aferente

Organizatorul Concursului este răspunzător de plata taxelor, impozitelor sau a altor obligaţii financiare legate de premiile oferite, inclusiv impozitul datorat conform legii pentru veniturile obţinute din Concurs, impozit pe care Organizatorul campaniei publicitare este obligat să îl calculeze şi să îl plătească în beneficiul câştigătorilor.

Art. 12. Angajamente

Participarea la campania “Bilete România - Olanda” implică acceptarea ca numele, fotografiile şi materialele filmate cu particianţii câştigători să poată fi făcute publice şi folosite în scop publicitar, fără pretenţii de ordin patrimonial în urma apariţiei fotografiilor şi materialelor filmate.

Art. 13. Litigii

Eventualele litigii apărute între Organizator şi participanţii la campania promoţională “Bilete România - Olanda” se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instantele de judecată din Municipiul Bucureşti.

Art. 14. Întreruperea campaniei promoţionale

Campania promoţională va putea fi întreruptă doar în caz de forţă majoră sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu înainte ca acesta să anunte publicul prin intermediul site-ului www.telekomsport.ro.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificari la actualul regulament, cu condiţia ca orice modificare să fie anunţată în timp util pe site-ul www.telekomsport.ro .

Art. 15. Forţa majoră

Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

Art. 16. Litigii şi fraude

In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa S.C. Telekom Romania Communications S.A., cu sediul in City Gate, Turnul de Nord, Piata Presei Libere, nr. 3-5, Bucuresti, sector 1, Romania, in termen de maxim o zi de la data anuntarii castigatorilor. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio contestatie.

Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a acestei campanii, a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii.

In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

Afla mai multe despre: regulament concursbilete romania olanda 

viewscnt
Articole similare